Кількість
|
Вартість
|
||
|
Chanel – французький бренд, який загалом навряд чи потребує реклами. Про нього чули всі! Знамениті парфуми Chanel №5 неодноразово миготіли в художніх фільмах і згадувалися в книгах, маленька чорна сукня, здається, назавжди стала символом елегантності, цитатами великої Коко Шанель рясніє інтернет, і, незважаючи на те, що бренду вже ні багато ні мало – більше сотні років , він не втомлюється дивувати клієнтів розкішними новинками, які відразу стають бестселерами. Чи варто дивуватися, що інтерес до Chanel незмінно високий.
Після успіху Chanel №5 відбулася ціла колекція бархатистих ніжних губних помад, засоби для догляду за шкірою обличчя та тіла. Тут Коко теж залишила помітний слід: яскраво-червона помада як символ чуттєвості – це її подарунок для всіх жінок світу.
Chanel сьогодні - це величезна компанія, оборот якої становить близько десяти мільярдів на рік! Під цим лейблом випускають модний одяг, аксесуари, предмети розкоші, такі як годинник та ювелірні прикраси, і, звичайно ж, елітну парфумерію та косметику.
Парфумерно-косметичний асортимент вражає своєю широтою. Тут є всі засоби для макіяжу очей, брів, губні помади та блиски, різні пудри та рум'яна, лайнери, серії для догляду за шкірою тіла та обличчя та багато іншого.
Заслуженою популярністю користується косметика для обличчя – праймери, тональні засоби та рум'яна. Їх можна знайти і в косметичках звичайних жінок, і в арсеналі зірок, наприклад, Кіри Найтлі, Одрі Тоту або Катрін Денєв. Все це завдяки високій здатності косметики Chanel коригувати колір обличчя, надавати йому здорове сяйво, вирівнювати тон, що, у свою чергу, досягається за рахунок утримання світловідбиваючих частинок. До речі, світловідбиваючі пігменти. Які сьогодні використовуються багатьма виробниками, вперше були застосовані якраз фахівцями Chanel