Кількість
|
Вартість
|
||
|
Своєю появою бренд завдячує сім'ї Нельсон, а точніше, Джону та Лорі Нельсон – братові із сестрою.
Їхній батько володіє медично-косметичною компанією Spatz Laboratories, яка знаходиться в Каліфорнії та займається переважно тим, що випускає різні косметичні засоби для інших відомих брендів. Спочатку Лора і Джон хотіли піти батьківськими стопами і заснували Seed Beauty як підрозділ батьківської компанії. Однак незабаром у них з'явилося бажання створити щось своє, особливе, і в 2014 народився бренд Colour Pop – динамічний, задерикуваний, спрямований на енергійне юне покоління.
Почавши з випуску тіней Super Shock Shadows, Colour Pop стрімко розширив асортимент і дуже швидко вийшов до лідируючих косметичних компаній.
Співпраця ColourPop з найбільшими зірками соціальних мереж і навіть з цілими компаніями стала фішкою бренду. Так, наприклад, у 2018 році вони створили цілу лінію декоративної косметики у тісній співпраці з Disney, назвавши відтінки на честь героїнь знаменитих мультфільмів.
Інтернет-продаж дали можливість максимально знизити ціну на косметику – більшість товарів бренду мають ціну в діапазоні від 5 до 20 доларів США, і при цьому якість залишається на висоті. Таким чином, Нельсони досягли своєї мети, адже вони з самого початку робили ставку на масового покупця і постаралися, щоб їхня продукція була доступна кожній жінці без винятку. Правда в 2017 компанія все ж таки зважилася продавати частину своєї продукції через роздрібну торгівлю і уклала договір з мережею Sephora, але це ще більше збільшило товарообіг.
Нарешті, сама косметика Colour Pop є унікальною – кожен засіб може змагатися за якістю з люксовими аналогами, і при цьому має якусь родзинку. Хорошим прикладом можуть бути знамениті тіні Super Shock Shadows, що відрізняють невагомою зефірно-мусовою текстурою. Крім того, косметика цієї фірми не тестується на тваринах.