Кількість
|
Вартість
|
||
|
Urban Decay (Урбан Дікей) - це знаменита компанія з виробництва декоративної косметики, яка поширена практично у всіх країнах світу. Ця компанія була заснована у 1996 році. Творцями марки косметики Urban Decay є Девід Совард, Венде Зомінір, Патриція Холмс, а також Санді Лернер.
Над розробкою косметики Урбан Дікей працювала велика команда, яка і привела свою продукцію до великого успіху та популярності на косметичному ринку. Батьківщиною цієї марки є Сполучені Штати Америки.
Незабаром після створення цієї компанії, у 2000 році, фірму Urban Decay придбала велика та досить популярна корпорація під назвою Moet-Hennessy Louis Vuitton. А в 2009 році її знову продали компанії Castanea Partners.
Декоративна косметика Urban Decay продається як у дорогих бутіках парфумерії, так і у звичайних косметичних магазинах. Косметична продукція Урбана Дікея з дня свого виробництва не тестується на тваринах.
Всі пензлики для нанесення макіяжу Urban Decay, які продаються разом із декоративною косметикою, виготовлені зі 100% натуральних волокон, а саме з матеріалу taklon. Такі пензлики робляться з дуже якісною щетинкою, яка наносить макіяж рівномірно.
На упаковках та коробочках косметики Urban Decay можна знайти знак лапки собачки. Це знак називається «Підтверджено Марлі», це говорить про те, що продукція абсолютно гіполаргенна, безпечна, зроблена без шкоди для навколишнього середовища, а також косметика та її упаковка є екологічно чистими. Саме тому косметика Урбан Дікей була нагороджена великою кількістю нагород за дбайливе ставлення до навколишнього середовища та за захист природи.
На сьогоднішній день президентом і разом із цим креативним директором цієї компанії є Венде Зомнір.
Декоративна косметика Urban Decay на початку свого створення була не така популярна, але в даний час попит на неї стає все більше і більше, і ця марка гідно завойовує своє місце у всесвітній індустрії краси. В даний час ця косметика дуже популярна у Великій Британії, Канаді, Італії, Сінгапурі, Іспанії, Франції, Голландії, Малайзії, Дубаї.
Спочатку декоративна косметик Urban Decay цієї марки стала знаменита, завдяки своїм червоно-рожевим і ніжно-бежевим тонам. Було відкрито абсолютно нову неординарну та оригінальну моду. Дівчата і жінки хотіли приміряти такі відтінки, і вони підійшли всім. Яскраво-червоні та рожеві тони не старіли молодих дівчат, а жінкам чудово підходили ніжно-бежеві відтінки.
Першою найпопулярнішою продукцією від Урбан Дікей став лак для нігтів під назвою Laguna Beach bungalow. Цей лак вразив усіх своєю яскравою палітрою та гамою. У багатьох просто не вкладалося в голові, як можна фарбувати нігті в їдко-салатовий, яскраво-зелений або рожевий кольори. Дівчатам-підліткам сподобалася така неординарність, вони ніби чекали на таку інновацію. Тепер вони могли показати свою індивідуальність та унікальність із квітами від Urban Decay.
У рік свого створення марка косметики Urban Decay випустила лінію, що складається із десяти помад та дванадцяти лаків. Вони продавалися як у парах, так і окремо. І який би ви лак та помаду не вибрали з цієї серії, вони завжди один одного доповнювали та ідеально підходили один одному.
Також у косметики Урбан Дікей були дуже дивні і незвичайні імена такі, як "Смог", "Нафтова пляма", "Кислотний дощ", "Лужа", "Череп", "Цигарковий дим" і ще безліч таких особливих назв. Такі імена косметики ще ніхто не зустрічав.
Звичайно, косметика Urban Decay з такими назвами не могла продаватися у звичайних та звичних для всіх упаковках. Коробочки, тюбики та пляшки косметичних засобів були виконані у вигляді якихось дивних і незрозумілих форм, і всі вони були у темно-сірих, коричневих та чорних тонах та відтінках.
Безумовно, найбільшим попитом косметика користується саме в США, на своїй батьківщині. Американська молодь завжди була іншою, мала зовсім інше виховання та світогляд у порівнянні з підлітками країн Європи та інших країн. Батьки давали своїм донькам самовиражатися та показувати свій внутрішній світ, за допомогою свого одягу, музики та, звичайно, макіяжу. А косметика Urban Decay дозволяли їм це робити на повну котушку.
Компанія декоративної косметики Урбан Дікей дала дівчатам та жінкам таку продукцію, про яку вони мріяли, але ніде не могли знайти. Тому що на той час ще ніхто не продавав фіолетовий лак для нігтів, червоні тіні для повік, синій олівець для очей та зелену туш для вій. Косметика Urban Decay — те, що всі шукали, але боялися запитати в магазинах. Тепер кожна бажаюча може спробувати лаг для нігтів «Кислотний дощ», губну помаду «Нафтова пляма» і тіні для повік «Цигарковий дим».